info@myhousing.nl
+31 (0)40-8457374

Onze service op maat

Om een zo’n hoog mogelijke servicegraad te bereiken, houdt MyHousing rekening met de wensen van zijn klanten. De service reikt dan ook verder dan alleen persoonlijke aandacht, om het jou als klant zo makkelijk mogelijk te maken!

Bezichtigingen ook ‘s avonds en in het weekend

Misschien werk of studeer je doordeweeks overdag en heb je geen tijd om een bezichtiging in te plannen.

In plaats van vast te houden aan kantooruren en van jou te vragen om vrij te nemen van je studie of baan, is het bij MyHousing ook mogelijk om ‘s avonds of in het weekend te bezichtigen. Vraag bij het inplannen van een bezichtiging hierbij naar de mogelijkheden.

Korte huurperiode mogelijk

Wanneer je een woning gaat huren via een verhuurbedrijf zit je vaak vast aan lange huurperiode. Bij MyHousing is het ook mogelijk om voor een kortere periode te huren. In overleg met onze pandeigenaren is het soms al mogelijk om een huurcontract aan te gaan voor maar 3 maanden! Neem graag contact met ons op voor informatie.

Expat zoek-service voor bedrijven

Ben je op zoek naar een woonruimte voor uw werknemer? MyHousing neemt graag deze zoektocht uit handen en helpt graag mee in het vinden van de perfecte woning!

Dit houdt in dat wij de begeleiding in het vinden van de perfecte woonruimte voor uw werknemer geheel op ons nemen:

– Samen met uw werknemer de wensen m.b.t. de woonruimte afstemmen
– Met hem/haar afspraken inplannen om diverse woonruimten te bezichtigen
– Na het vinden van de perfecte woonruimte het contract opstellen en overhandigen van sleutels
– Zorgen voor een goede verstandhouding tussen uw werknemer en zijn/haar toekomstige huisbaas.

Wij maken graag een afspraak met u om u meer informatie te geven en de mogelijke opties te bespreken in het huisvesten van uw personeel. Neem hiervoor contact met ons op via ons gratis inschrijfformulier of door een e-mail te sturen naar info@myhousing.nl.

Wekelijkse status update voor verhuurders

Niets is vervelender, voor u als pandeigenaar, dan niet op de hoogte zijn van de status van uw aangeboden object. U heeft hem aangeboden, maar geen flauw idee of er daadwerkelijk bezichtigd wordt, een huurder gevonden is en zo ja, per wanneer en voor hoe lang?!

Om tijdens het verhuurproces onduidelijkheid over de status van uw object te voorkomen, zorgen wij ervoor dat u op de hoogte gehouden wordt van de stand van zaken. Vanaf het moment dat de woonruimte wordt aangeboden wordt er direct gecommuniceerd naar u dat de woonruimte online staat (met een link naar de aanbodpagina op de website).
Daarnaast wordt het aantal bezoekers afgezet tegenover het aantal mensen dat daadwerkelijk reageert op de advertentie. Dit wordt allemaal in een wekelijks (of wellicht dagelijks, afhankelijk van wat er met u is overeengekomen) overzicht gecommuniceerd.
Op deze manier krijgt u een duidelijk beeld bij de activiteit die plaatsvindt rondom het aangeboden object.

Zodra de eerste bezichtigingen plaats gaan vinden wordt dit toegevoegd aan het overzicht. Het aantal bezichtigingen en ook het type kandidaat kan op verzoek worden doorgegeven aan u. Zodra een geschikte huurder is gevonden, wordt u direct voorzien van een overzicht met daarin de huurdergegevens, het contract en aanvullende informatie met betrekking tot de verhuur.

Neem voor meer informatie over de verhuur en eventuele beheerscontracten graag contact met ons op!

Zoek je woning

Geldropseweg 84B
5611 SK Eindhoven
info@myhousing.nl
+31 (0)40-8457374

Onze klanten



contact
E info@myhousing.nl
T:+31 (0)40-8457374

adres
Geldropseweg 84B
5611 SK Eindhoven
The Netherlands

colofon
ontwerp – Maarten Stal

disclaimer
Aan de inhoud van deze website is de grootst mogelijke zorg besteed. Alle informatie op deze website is nadrukkelijk ondervoorbehoud, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. © MyHousing 2013