Een technisch beheerscontract bij MyHousing
Het is mogelijk een technisch beheerscontract aan te gaan met MyHousing. Middels dit contract worden naast alle financiële diensten ook eventuele defecten binnen de huurobjecten behandeld. Naar aanleiding van een melding van een defect zal direct een externe specialist voor de desbetreffende klus naar het object worden gestuurd. MyHousing beschikt over een rijk bestand aan externe specialisten die voor elke klus kunnen worden ingezet. Voor deze dienst wordt per aangeboden object 6% van de maandelijkse huur gerekend.
Bij het aangaan van een technisch beheerscontract, kunt u op het volgende rekenen:
– Communicatie met huurder wordt volledig uit handen genomen;
– Klachten binnen 24 uur in behandeling genomen;
– In het weekend is mogelijk spoedsituaties via een noodnummer te melden;
– Rijk bestand aan externe specialist voor diverse klussen;
– Nazorg huurder na verhelpen probleem;
– Op aanvraag: overzicht communicatie en klachtenafhandeling met huurder;
– Facturatie via MyHousing voor u als pandeigenaar, i.p.v. eventuele diverse externe specialisten.
Al de bovengenoemde punten zijn optioneel. Wanneer u een beheersovereenkomst aangaat, zal deze volledig op uw wensen worden aangepast.
Indien u meer informatie zou willen ontvangen of interesse heeft in een vrijblijvend gesprek over de diverse beheerpakketten en eventuele mogelijkheden hierin, neem dan graag contact met ons op!
Zoek je woning

Geldropseweg 84B
5611 SK Eindhoven
info@myhousing.nl
+31 (0)40-8457374


